نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 22:00

افتتاح دفتر بیمه سلامت شهرستان روانسر

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه امروز چهارشنبه 18‌ بهمن‌ماه در آیین افتتاح بیمه سلامت شهرستان روانسر: با راه‌اندازی بیمه سلامت شهرستان روانسر، بیمه‌شدگان بیمه سلامت دیگر نیاز نیست برای انجام امورات بیمه‌ای به مرکز استان بیایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین افتتاح دفتر شهرستانی اداره بیمه سلامت شهرستان روانسر امروز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه با حضور مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، مسوولان شهرستانی روانسر در هفتمین روز از دهه فجر و شب عید مبعث جهت رفاه حال بیشتر بیمه‌شدگان بیمه سلامت در منطقه اورامانات برگزار شد.

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه ضمن تبریک دهه مبارک فجر و عید مبعث اظهار کرد: از نیمه دوم سال گذشته و با ایجاد صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج گشایش‌های خوبی در حمایت از این بیماران صورت گرفت.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت خدمات متعددی را به این بیماران عزیز ارائه می‌کند، توانسته است در جهت کسب رضایت مردم گام محکمی بردارد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بابیان این‌که پیش‌ازاین بیماران صعب‌العلاج و خاص مجبور بودند برای انجام امورات بیمه‌ای به مرکز استان بیایند، تصریح کرد: با عنایت به تأسیس بیمارستان در این شهرستان و لزوم نظارت بر خدمات درمانی و رسیدگی به اسناد پزشکی و سایر موضوعات، راه‌اندازی بیمه سلامت در شهرستان ضروری به نظر می‌رسید، به همین خاطر در راستای سیاست‌های اداره کل بیمه سلامت در این شهرستان، اداره بیمه سلامت راه‌اندازی شد.

* آیین افتتاح دفتر بیمه سلامت شهرستان روانسر


در ادامه سعدی مصطفی‌زاده فرماندار شهرستان روانسر ضمن قدردانی از اداره کل بیمه سلامت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تأمین زیرساخت‌های توسعه شهرستان و حوزه بهداشت و درمان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌ها، موردتوجه جدی بوده و با اشاره به اهمیت توریسم درمانی افزایش خدمات بیمه‌ای در این شهرستان را ضروری دانست.

*آیین افتتاح بیمه سلامت شهرستان روانسر


 وی بیان کرد: همواره به دنبال توجه و تأمین بستر برای این امر و ایجاد توریسم درمانی در منطقه اورامانات هستیم که بهداشت و درمان در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد که با راه‌اندازی بیمه سلامت، علاوه بر کاهش تردد بیماران به مرکز استان کرمانشاه، جلوه‌ای از اراده‌های و انسجام مدیریتی مشاهده شد.


پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664745

مهمترین اخبار ایران و جهان: