نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 12:34

استانداری پروژه گردشگری ماهان در میاندورود را تعیین و تکلیف می‌کند

استاندار مازندران از تعیین و تکلیف پروژه گردشگری ماهان در روستای لالیم شهرستان میاندورود در جلسه شورای اداری خبر داد و گفت: در صورت عدم تعهد سرمایه‌گذار اعمال قانون خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی‌پور امروز یکشنبه ۲۴ دی ماه در بازدید از پروژه گردشگری ماهان در روستای لالیم شهرستان میاندورود با بیان اینکه این منطقه بهترین جای استان مازندران است، اظهار کرد: از سال ۱۳۸۸ سرمایه‌گذار با مساعدت ویژه استان با هدف اینکه این منطقه یک منطقه ویژه گردشگری خواهد شد ورود پیدا کرد و با موافقت مردم زمین‌هایی که در اختیار مردم بود در اختیار گرفت و تاکنون به تعهدات خود عمل نکرد.

وی با اشاره به پیشرفت حدود ۱۰ درصدی این پروژه،گفت: این زمین با متراژ بالا که در اختیار این سرمایه گذار قرار گرفت اگر در اختیار سرمایه‌گذاران مشتاق در استان قرار بگیرد در این منطقه بیکار نخواهیم داشت.

حسینی‌پور از تعیین و تکلیف پروژه در جلسه شورای اداری خبر داد و گفت: ما روند موجود را به هیچ عنوان قبول نداریم و حتما باید تغییر داده شود.

استاندار مازندران ادامه داد: اگر سرمایه‌گذار تعهد بدهد طبق یک برنامه زمان‌بندی شده با نظارت فرمانداری شهرستان ممکن است که با ادامه کار موافقت کنیم در غیر این صورت اعمال قانون خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: این مجموعه باعث شد که این منطقه در جانمایی‌های گردشگری عقب نگه داشته شود با وجود اینکه منطقه بی‌نظیری است.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1637189

مهمترین اخبار ایران و جهان: