نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 16:04

تعداد شهدای غزه چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونسیتی را نشان داد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا سرلشکر یحیی صفوی گفت:۲۰ هزار شهید در غزه آبروی آمریکا و رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته ریخت و چهره واقعی آنها را نمایان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز پنج‌شنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۲، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا سردار سرلشکر یحیی صفوی در یازدهمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت فراجا با بیان اینکه نیروهای فراجا امروز امنیت را از مرز‌ها تا داخل شهر‌ها تأمین می‌کنند، اظهار داشت: در ابتدا برخود وظیفه می دانم از سردار رادان عزیز وخردمند برای برگزاری این محفل واین سنت حسنه تقدیر و قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه از دیدار یکایک شما همرزمان خودم و خانواده‌های شما بسیار خوشحالم، عرض می کنم که در این میان کارکنان فراجا با خلوص نیت از مرز ها تا دل شهر ها در حال خدمت رسانی هستند و شهادت 11 تن از این عزیزان را به شما وهمه کارکنان نیروهای مسلح تبریک وتسلیت عرض می‌کنم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ادامه به نقش همسران این عزیزان اشاره و اظهار داشت: نباید این نقش نادیده گرفته شود و همواره باید به نقش همسران کارکنان نیرو‌های مسلح در ارتش، سپاه و فراجا پرداخته و از صبر و بردباری این عزیزان در پیشبرد ماموریت‌های نیروهای مسلح یاد آوری شود.

سرلشکر صفوی با اشاره به دیدار روز گذشته جمعی از بانوان با فرمانده معظم کل قوا افزود: فراز‌های سخنان امام خامنه‌ای عزیز را باید چندین بار بخوانیم و آنها باید تبیین شوند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تأکید کرد: باید سخنان امام‌ خمینی (ره) و امام خامنه‌ای در خصوص زنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تبیین و به آن پرداخته وسر لوحه کارها باشد.

وی در ادامه به شهادت ۱۱ تن از نیروهای فراجا در حمله تروریسی به مقر انتظامی راسک و همچنین شهادت سید رضی موسوی اشاره داشت و افزود: این شهادت‌ها علی‌رغم اینکه برای ما دردناک هستند، اما برای ما ایجاد انگیزه می‌کنند و نشان می‌دهند که دفاع در داخل و خارج از کشور همچنان باقی است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد:امروز فراجا نیرویی خدوم، تلاشگر و مقتدر مظلوم است واز طرف حضرت آقا سلام خود را به شما همسران عرصه تلاش و مجاهدت می رسانم.

سردار صفوی همچنین با اشاره به حوادث غزه خاطرنشان کرد: ۲۰ هزار شهید در غزه آبروی آمریکا و رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته ریخت و چهره واقعی آنها را نمایان کرد.

گفتنی است، در این سخنرانی سرلشکر صفوی به بیان چندین خاطره از مادران و همسران رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره و نقش مادران و همسران شهدا را ماندگار و بی بدیل عنوان کرد.

شایان ذکر است، در پایان از چندین نفر از همسران و مادران پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به عنوان نمایندگانی از این خانواده بزرگ به اهداء لوح توسط فرمانده کل انتظامی تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619089

مهمترین اخبار ایران و جهان: