نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 09:39

ترافیک روان در جاده‌های لغزنده شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد تردد عادی و روان خودروها در جاده‌های لغزنده شمال هستیم.

یدالله جهان‌تاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: بارش باران سطح محورهای شمال را لغزنده کرد.

وی با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات کیاسر، افزود: شاهد تردد عادی و روان خودروها در جاده‌های شمال هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ممنوعیت کامیون و کامیونت از ساعت ۶ صبح امروز در محور هراز اجرا شده است، اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی کماکان در جاده‌های شمال تداوم دارد.

جهان‌تاب با تاکید بر توجه رانندگان به هشدارها و توصیه‌ها، افزود: تردد تمامی تریلر‌ها از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

وی یاداور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه هشتم دی ماه امسال از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه است؛ البته این محدودیت در صورت بروز ترافیک سنگین اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۸ دی ماه، از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود البته اجرای این محدودیت درصورت ترافیک امکان‌پذیر خواهد بود.

جهان‌تاب به اعمال محدودیت ترافیکی مقطعی در محور کیاسر اشاره کرد و گفت: باتوجه به احتمال ریزش سنگ در کوهستان‌ها تاکید پلیس، پرهیز از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در ارتفاعات استان مازندران است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619501

مهمترین اخبار ایران و جهان: