نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 00:07

جهاد اسلامی: اسرائیل پس از آزادی اسرای خود، در پی ادامه حملات است

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با اشاره به دسیسه صهیونیستها پس از آزادی اسرای خود، گفت که تل‌آویو در مرحله سوم جنگ هم شکست خواهد خورد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، محمد الهندی معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی می‌گوید که رژیم صهیونیستی قصد دارد پس از خارج کردن برگه اسرا از دست مقاومت فلسطین، به حملات خود ادامه دهد.

«زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین نهفته گذشته گفته بود که مذاکرات قاهره با سه هدف «توقف حملات»، «عقب‌نشینی دشمن» و «بازسازی غزه» صورت می‌گیرد. به گفته او، تبادل اسرا تنها با معادله «همه در برابر همه» رخ خواهد داد.

در این راستا خبرگزاری رویترز اخیرا گزارش داد که یک هیأت از جهاد اسلامی اوایل هفته جاری وارد قاهره شده است تا با مقامات مصری در خصوص توقف حملات مذاکره کند.

الهندی در عین حال تأکید کرد که تل‌آویو و واشنگتن نخواهند توانست با جنگ منطقه‌ای مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه مانند دو مرحله قبل، سرنوشت مرحله سوم جنگ صهیونیستها، شکست خواهد بود، گفت: ملت فلسطین، طرح اسرائیل برای کوچاندن [اجباری مردم غزه] را ناکام گذاشت.

این مقام جهاد اسلامی در پایان تأکید کرد که رژیم صهیونیستی با حملات خود قصد داشت جریان مقاومت را در غزه از بین ببرد، ولی در تحقق این هدف شکست خورد.

جنبش جهاد اسلامی دوشنبه هفته جاری در بیانیه‌ای بر ادامه حملات و مقاومت در برابر رژیم اسرائیل در غزه تأکید کرد.

جهاد اسلامی با اشاره به سخن جو بایدن مبنی بر اینکه درخواستی از نتانیاهو برای توقف جنگ نداشته است، گفت که آمریکا تجاوز به غزه را اداره می‌کند.

جهاد اسلامی فلسطین در ارتباط با مذاکرات غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی نیز گفت: «دشمن چیزی را که در عرصه نبرد به دست نیاورده را در مذاکرات به دست نخواهد آورد»

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619401

مهمترین اخبار ایران و جهان: