نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 09:22

پیشرفت و توسعه استان اردبیل با انتخاب نمایندگان اصلح محقق می‌شود

استاندار اردبیل گفت: پیشرفت و توسعه استان اردبیل در گرو انتخاب گزینه‌های اصلح توسط مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح ۵ کانال‌ انتخاباتی استان اردبیل در صدا و سیمای اردبیل، اظهار کرد: مسئله انتخابات یک موضوع بسیار جدی و مهم است که سرنوشت ۴ سال آینده کشور را تضمین می‌کند و ضرورت دارد با انتخاب نمایندگان اصلح، زمینه توسعه و پیشرفت استان اردبیل فراهم شود.

وی افزود: در سطح کشور ۲۰۰ کانال تلویزیونی مختص انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی شد که سهم استان اردبیل ۵ شبکه است؛ البته این شبکه‌ها از اواخر ماه گذشته به شکل آزمایشی در سطح استان شروع شد و این شبکه‌ها از شب گذشته به شکل رسمی آغاز به کار کردند.

استاندار اردبیل گفت: در سطح استان اردبیل ۵ شبکه تلویزیونی مختص انتخابات آغاز به کار کردند که در حوزه انتخابیه اردبیل، سرعین، نیر و نمین شبکه ساوالان، پارس آباد و بیله سوار شبکه آراز، خلخال و کوثر شبکه آغ داغ، مشکین‌شهر شبکه آیقار و گرمی و انگوت شبکه آران با همکاری شبانه‌روزی دستگاه‌های مربوطه به خصوص صداوسیما مرکز اردبیل راه‌اندازی شده است.

عاملی تصریح کرد: با راه اندازی ۵ شبکه تلویزیونی در حوزه‌های انتخابیه استان اردبیل،  تبلیغاتی به شکل مساوی در بین کلیه کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان قرار خواهد گرفت و منجر به شناخت کامل و دقیق مردم از کاندیداها می‌شود.

وی ادامه داد: از شمال تا جنوب استان اردبیل دارای ظرفیت‌های بسیار ویژه‌ای دارد که باید به ثروت تبدیل شود و باید توجه داشت که ۸۵ درصد اعتبارات در سطح ملی است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تخصیص این اعتبارات تأثیر‌گذاری مهمی دارند.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه و عدم اتفاق این موضوع در استان اردبیل بستگی مستقیم به نمایندگان مجلس دارد و بر این اساس، مردم استان باید در انتخاب نمایندگان خود دقت کامل داشته باشند.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656589

مهمترین اخبار ایران و جهان: