نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 13:10

حفظ کیفیت محصولات، فردانه را در صدر جدول قرار داد

مدیر تولید شرکت فرادانه گفت: چیزی که موجب مقبولیت بالای فرادانه شده است، مشتری مداری و حفظ کیفیت محصولات فرادانه است.

امیر سلطانی مدیر تولید شرکت فرادانه در دومین نمایشگاه تخصصی صنایع شیلاتی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت:  بازدیدکنندگان در این نمایشگاه بیشتر پرورش‌دهنده‌های آبزیان هستند و تعدادی نیز تامین‌کننده مواد اولیه صنایع شیلات‌‌اند. 

وی افزود: بخشی از بازدیدکنندگان نیز همکاران ما در تولید خوراک آبزیان در دیگر شرکت‌ها هستند که برای هم‌افزایی روند اقتصادی و یا رفع مشکلات مشترک با ما به مشورت می‌پردازند که علت آن، جایگاه فرادانه در بین دیگر شرکت‌های تولید خوراک آبزیان است. 

این مقام مسؤول با بیان اینکه یکی از موارد بحث شده در این نمایشگاه، مشورت درخصوص رفع مشکلات صنعت خوراک آبزیان بوده است که جایگاه فرادانه در بین کارخانجات تولید خوراک آبزیان است.

سلطانی با بیان اینکه یکی از رویکردهای فرادانه ارتباط مستقیم با فرادانه است، اعلام داشت: حجم فروش خوراک میگو سال گذشته فرادانه ۵۰ هزار تن بوده که بین استان‌های خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و گلستان توزیع شده است. 

امیر سلطانی با بیان اینکه بخش اعظم ۵۰ هزار تن تولید سال گذشته این شرکت به بازار استان بوشهر وارد شده است، اظهار کرد: ما دیدگاه رقابتی با شرکت‌های دیگر نداریم و کار خود را پیش می‌بریم؛ چیزی که موجب مقبولیت بالای فرادانه شده است، مشتری مداری و حفظ کیفیت محصولات فرادانه است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635001

مهمترین اخبار ایران و جهان: