نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 20:19

پیشکسوتان چالوس قهرمان شنا مازندران شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس گفت: تیم پیشکسوتان چالوس با بهره‌گیری از شناگران بومی، قهرمان شنای استان مازندران شد.

مجید رضوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: تیم چالوس عنوان قهرمانی مسابقات شنا پیشکسوتان مازندران را از آن خود کرد.

رضوی بیان : مسابقات شنا قهرمانی پیشکسوتان استان مازندران با شرکت ۲۰۰ شناگر در قالب ۱۳ تیم از استان برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها چالوس با ۱۴۸ امتیاز بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد.

وی افزود: تیم ۱۳۲ امتیازی نوشهر مقام نایب قهرمانی را به دست آورد و تیم فریدونکنار نیز با کسب ۱۲۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس از ظرفیت بالای استان مازندران در رشته شنا گفت و بیان کرد: با توجه به وجود نوار ساحلی در استان مازندران، رشته شنا یکی از رشته‌هایی است که ما در استان میتوانیم سرمایه گذاری خوبی روی آن انجام دهیم.

وی تاکید کرد: با حضور گردشگران و مسافران زیادی که در طول سال برای دیدن سواحل مازندران در استان حضور می‌یابند، می‌شود روی بحث گردشگری ورزشی نیز تمرکز بیشتری صورت گیرد تا در این زمینه نیز قدم های مثبتی برداریم.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623445

مهمترین اخبار ایران و جهان: