نیوز سیتی!
15 اسفند 1402 - 10:49

آغاز طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کرج از امروز

طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلانشهر کرج از امروز ۱۵ تا ۲۸ اسفند سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۱ اجرایی می‌شود.

‌به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، فرزین فرشاد گفت: طبق مصوبه شورای ترافیک شهر کرج، مقرر شده طرح زوج و فرد در هسته مرکزی این کلانشهر از امروز 15 تا 28 اسفند سال جاری از ساعت 16 تا 21 اجرایی شود.

وی افزود: در حال حاضر 42 معبر در محدوده طرح زوج و فرد تحت پوشش دوربین‌های پلاک‌خوان قرار دارند و ترددهای محدوده طرح به صورت هوشمند رصد می‌شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج بیان کرد: بدون شک همکاری بیش از پیش شهروندان در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح به روان‌سازی جریان ترافیک معابر در ایام پایانی سال کمک شایانی خواهد کرد.

وی اعلام کرد: در تاریخ و ساعت یادشده ورود به هسته مرکزی شهر کرج محدوده بلوار جانبازان، بلوار دانشکده جنوب به شمال، تقاطع امام(ره)، میدان توحید، بلوار بلال، تقاطع هفت تیر و بلوار دانش‌آموز، بلوار علامه جعفری، بلوار جمهوری، پل شهدای روحانی، بلوار شهید مطهری، پل آزادگان و بلوار بسیج به صورت زوج و فرد خواهد بود.

لازم به توضیح اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر کرج، از سال 92 تا 95 در کرج در بازه زمانی یک ماهه اسفندماه انجام شد، اما بنا به دلایل متعددی متوقف شد، اما از سال گذشته مجدداً این طرح در بازه زمانی 13 روز در کرج از سال گذشته مجدداً اجرا شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1682445

مهمترین اخبار ایران و جهان: