نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 13:34

روایت محمود پاک‌نیت از کیفیت آثار تئاتر بسیج؛ گروه‌ها با مخاطب خود صادق باشند

پیشکسوت سینما،تئاتر و تلویزیون با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره‌های موضوعی در ارتقای کیفی گروه‌های تئاتر می‌گوید که «متولیان امر باید احترام به مخاطب را سرلوحه کار خود قرار دهند، روی صحبت من با کسانی است که تولید کننده هستند چون آنها در کار خود صادق باشند و احترام‌گذار تماشاگر باشند».

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، محمود پاک نیت در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره بسیج در مشهد با بیان اینکه از نظر هنری و فرهنگی برای هر سازمان و رشته ای که کار فرهنگی و هنری بشود من تبریک میگویم، گفت: به کسانی که برگزار کننده چنین جشنواره هایی هستند حالا چه تئاتر رضوی باشد چه تئاتر بسیج و سایر جشنواره های تئاتر... نیز ارزش قائلم.

وی با بیان اینکه برپایی جشنواره ها باعث تقابل افکار گروه‌ها می‌شود،گفت: در چنین محافلی گروه ها می‌توانند همدیگر را پیدا کرده و با هم تبادل نظر کنند و همچنین اشکالاتشان را با هم برطرف کنند.

پیشکسوت سینما،تئاتر و تلویزیون کشورمان متذکر شد: با تداوم چنین رویدادهایی و با استمرار چنین ارتباطی بین هنرمندان، گروه‌های نمایشی  میتوانند کارهای موفق تری را روزها، ماه ها و سال های بعد انجام بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جشنواره هایی مانند امام رضا ظرفیت بین المللی هم دارند ؟ گفت: هر کاری که تداوم داشته باشد پتانسیل پیدا خواهد کرد، افزود: اهداف کار هنری یک شبه و یک ماهه و یک ساله محقق نمیشود بلکه باید تداوم داشته باشد چون در صورت تداوم مطمئن باشید که موفق و حتی بین المللی هم خواهد شد.

وی با بیان اینکه متولیان امر باید احترام به مخاطب را سرلوحه ی کار خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: روی صحبت من با کسانی است که تولید کننده هستند چون آنها در کار خود صادق باشند و  احترام‌گذار تماشاگر باشند.

پاک نیت اذعان داشت: دلیل احترام به تماشاگر این است که همین ها هستند که باعث میشوند نمایشی موفق شود این مردم هستند که باعث موفقیت ما می شوند لذا اگر مردم نباشند ما  برای چه کسی میخواهیم اجرا کنیم پس باید انها را با رضایت و احترام راضی نگه داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640889

مهمترین اخبار ایران و جهان: