نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 23:00

مازندران میزبان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس از برپایی اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در این شهر خبر داد و گفت: حدود ۲۰ ورزشکار این رشته به مدت حدود ۴۵ روز در این منطقه آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

مجید رضوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک ۲۰۲۴ در چالوس اردو زده است.

وی افزود: تیم ملی ایران مدتی است که به چالوس آمدند تا با برگزاری اردوی آماده سازی حضوری قدرتمند در رویداد‌های پیش رو مسابقات آسیایی ازبکستان – جام جهانی تایلند و المپیک پاریس داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس بیان کرد: حدود ۲۰ ورزشکار این رشته به مدت حدود ۴۵ روز در این منطقه آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس گفت: این تیم از سوی مربی تیم ملی نواب نصیرشلال قهرمان المپیک و سهراب مرادی قهرمان المپیک و جهان نظارت و مدیریت می شود.

رضوی گفت: طبق اعلام فدراسیون جهانی وزنه برداری، مسابقات وزنه برداری المپیک ۲۰۲۴ پاریس قرار است در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۱ مرداد ماه سال ۱۴۰۳ در این کشور بر گزار شود.

به گزارش فارس؛ چالوس جزو شهرستان های غرب مازندران است و به دلیل شرایط جوی و آب و هوایی منطقه‌ای مناسب برای برپایی اردوهای ورزشی است.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651445

مهمترین اخبار ایران و جهان: