نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 14:23

پروژه غیر‌هم‌سطح شهیدان کریمی ۶درصد پیشرفت فیزیکی دارد

شهردار زنجان با بیان اینکه پروژه غیر‌هم‌سطح شهیدان کریمی بعد از رفع مشکلات در چند جبهه فعال است و ۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: اگر مشکل جدیدی بروز نکند، پیمانکار قول تکمیل پروژه در موعد مقرر را داده است.

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درصد پیشرفت پروژه‌ غیرهم‌سطح شهیدان کریمی زنجان را ۶درصد اعلام و اظهار کرد: با توجه به طرح و اجرا بودن این پروژه‌ مشکلاتی بروز می‌کند که باید نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.
شهردار زنجان با بیان اینکه مشکلات موجود در مسیر اجرای پروژه شهیدان کریمی بررسی و رفع شده است، افزود: بالازدگی آب‌های زیرزمینی و وجود زیرساخت‌های عمومی متعهد در مسیر اجرای این پروژه از جمله این مشکلات بود.
وی به مطالبه ۳۸ میلیارد تومانی شرکت مخابرات برای جابه‌جایی تاسیسات در راستای اجرای پروژه شهیدان کریمی اشاره و تصریح کرد: ما معتقد هستیم که این پرداخت‌ها بر عهده شهرداری نیست و این پرداخت‌ها نیاز به تایید مراجع ذیصلاح دارد.
فیروزفر تاکید کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت‌های گاز، برق و آب و فاضلاب همکاری خوبی با شهرداری در اجرای پروژه دارند.
شهردار زنجان تغییرات در طرح اولیه را از دیگر دلایل تاخیر روی داده در اجرای پروژه اعلام و تصریح کرد: به طور مثال مشخص شد که ورودی شهرک ۵۰۰ هکتاری کوی زیتون هم بر روی این محور خواهد بود و شورای ترافیک بعد از جلسات متعدد طرح ترافیکی مد نظر را تثبیت کرد، بنابراین اجرای این پروژه نه‌تنها تاخیر ندارد بلکه با دقت پیگیری می‌شود.
وی بهینه‌سازی مستمر طرح پروژه را از محاسن پروژه‌های اینچنینی دانست و ادامه داد: در محل رمپ جهتی غرب به اتوبان ۲۲ بهمن هم تغییراتی در راستای اقتصادی کردن پروژه انجام شد.
فیروزفر با تاکید بر اینکه اگر مشکلات جدیدی در مسیر اجرای پروژه شهیدان پیش نیاید، پیمانکار قول تکمیل طرح در موعد زمان یعنی ۲۴ ماه از زمان کلنگ‌زنی پروژه را داده است.
شهردار زنجان تاکید کرد: پروژه شهیدان کریمی در حال حاضر در چند جبهه فعال است.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630845

مهمترین اخبار ایران و جهان: