نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 11:55

دو کابوس طلایی‌پوشان اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند

تیم فوتبال آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی که در نیم فصل اول موفق به شکست تیم پرمهره سپاهان اصفهان شده بودند، امروز به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، آلومینیوم اراک میزبان ملوان بندرانزلی است، در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵ یکشنبه دهم دی ماه مقابل شاگردان مهدی تارتار به میدان می‌رود.

یکی از نکات در مورد این بازی، نزدیکی ۲ تیم در جدول است که باعث شده تا تقابل ملوان و آلومینیوم به نوعی ۶ امتیازی باشد و تیم برنده با رتبه بهتر نسبت به حریف خود، وارد تعطیلات طولانی‌ مدت لیگ برتر شود.

شاگردان مجتبی حسینی که با برد هفته گذشته مقابل سپاهان اصفهان عدد امتیازات خود را به ۲۱ رسانده‌اند و هم اکنون در رده هشتم جدول قرار دارند، برای تصاحب ملوانان در خانه ششم جدول و تسخیر جایگاه میهمان ۲۳ امتیازی خود، به پیروزی در این دیدار می‌اندیشند.

در سوی دیگر نیز ملوانی‌ها با مهدی تارتار در این فصل فوق‌العاده ظاهر شده‌اند. این تیم نیز همانند حریف اراکی خود در ۶ بازی لیگ به برتری رسیده و در ۵ دیدار برابر حریفان به تساوی دست یافته و با سه شکست و ۲۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. شاگردان تارتار نیز در ۵ بازی اخیر خود تنها در یک بازی آن هم برابر شمس‌آذر قزوین شکست خورده است.

نکته جالب توجه، وجه مشترک این ۲ تیم در لیگ بیست و سوم است. ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک تنها تیم‌های لیگ برتری هستند که موفق شدند در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از تیم پُرمهره خوزه مورایس امتیاز بگیرند و این درحالی‌ست که تیم‌های بزرگی همچون استقلال، پرسپولیس و تراکتور موفق به انجام چنین کاری نشدند. این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم سپاهان اصفهان در این ۲ دیدار خانگی برابر این ۲ تیم متحمل شکست شده است. 

شاگردان تارتار در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در دیداری جذاب موفق شدند ۳ بر ۲ طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود را شکست دهند و شاگردان حسینی نیز در هفته چهاردهم موفق به شکست این تیم شدند. همچنین آلومینیوم اراک تنها تیم لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌شود که موفق شده است دروازه خود را برابر سپاهانی‌ها بسته نگه دارد. 

به گزارش فارس، قضاوت این دیدار شش امتیازی را کوپال ناظمی با کمک‌های حسن ظهیری، مرتضی یوسف شهریاری و شبیر بهروزی به عهده دارد. 
پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1621645

مهمترین اخبار ایران و جهان: