نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 16:44

امام جمعه روانسر: بصیرت مردم در نهم دی ٨۸، ایران را واکسینه کرد

امام جمعه روانسر گفت: بصیرت مردم در نهم دی ماه ٨۸، جامعه را واکسینه کرد و پس از آن ملت با بصیرت ایران، اغتشاشات ١۴٠١ را نیز به رغم برنامه‌ریزی کامل دشمن خنثی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ماموستا محمد محمودی امام جمعه روانسردر مراسم حماسه نهم دی ماه که در روانسر برگزار شد، اظهار کرد: ۹ دی‌ماه به عنوان روز بصیرت نامگذاری شده است، در جریان فتنه ٨٨ برخی خواص بی‌بصیرت شدند اما عامه مردم انقلابی بصیرت پیدا کردند و به جنگ دشمن برخاستند؛ بصیرت مردم در نهم دی ماه ٨٨ جامعه را واکسینه کرد و پس از آن ملت با بصیرت ایران، اغتشاشات ١۴٠١ را نیز به رغم برنامه‌ریزی کامل دشمن خنثی کردند.

حماسه نهم دی در روانسر 

 

امام جمعه روانسر ادامه داد: زمزمه‌های دشمن برای مشارکت پایین در انتخابات به دلیل مشکلات معیشتی شروع شده است، اما مردم باید در انتخابات و تعیین سرنوشت خود به‌رغم همه مشکلات مشارکت فعال داشته باشند و تحت تاثیر القای دشمنان قرار نگیرند.

سعدی مصطفی‌زاده فرماندار روانسر نیز، ادامه داد: با گذشت سال‌ها از روزهای تاریخی حماسه ۹ دی، هنوز هم این رویداد برای مردم ایران به یادگار است. در این روز، مردم با حضور پرشور خود در خیابان‌ها و میدان‌ها، نظام در پیکره جریان فتنه و بصیرت قدم به عقب نهادند و با خنثی‌سازی این فتنه، به تأکید بر اصول و مبانی انقلاب اسلامی پایبند بودند.

سعدی مصطفی‌زاده فرماندار روانسر 

 

وی ادامه داد: این حماسه که در تاریخ ۹ دی‌ماه سال ۱۳۸۸ رقم خورد، همچنین در بحث دهه مقاومت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مکتب حاج قاسم به عنوان نشان‌دهنده قدرت و تأثیرگذاری در حوزه داخلی و منطقه‌ای و بین‌المللی مطرح شده است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620901

مهمترین اخبار ایران و جهان: