نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 15:19

معرفی ظرفیت‌های سمنان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: استان سمنان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران مشارکت فعال دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان ظهر امروز در نشستی با سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استان سمنان اظهار کرد: نمایشگاه گردشگری تهران فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های این استان است و با مشارکت بخش خصوصی در این نمایشگاه این امر تحقق خواهد یافت.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌ها همواره یکی از ابزارهای مطلوب در زمینه بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری است، افزود: استان سمنان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه برگزار می‌شود، با همکاری بخش خصوصی مشارکت فعال دارد.  

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری با مشارکت بخش خصوصی، شهرداری‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی، هنرمندان صنایع‌دستی و ... ظرفیت‌های استان سمنان در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی معرفی شد.

کرم‌زاده ادامه داد: با تعامل می‌توان به توسعه گردشگری و رونق اقتصادی که زمینه‌ساز رشد و شکوفایی صنعت گردشگری استان سمنان است، دست پیدا کرد.

وی گفت: فرصت سرمایه‌گذاری و گردشگری با هدف معرفی و جذب سرمایه‌گذار در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران ارائه می‌شود.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از 23 تا 26 بهمن‌ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور تمامی فعالان این صنعت، برگزار می‌شود و استان سمنان در این نمایشگاه با همراهی بخش خصوصی صنعت گردشگری و نهادهای مرتبط استان در سالن B 38 حضور خواهد داشت.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653445

مهمترین اخبار ایران و جهان: