نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 09:59

هشدار فرماندار: جان مردم «چنارستان» همچنان در خطر است

جان مردم چنارستان چسبیده به شهر یاسوج واقع در کمربندی یاسوج همچنان در خطر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جاده‌های نا ایمن باعث شده تا گاهاً به قتلگاهی برای رهگذران و مسافران در استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شوند و یکی از آنها کمربندی شهر یاسوج است.

در طول سالیان اخیر جان‌های زیادی در این جاده ناایمن از دست رفته هر چند که در حال حاضر این محور در حال بهسازی است اما باز هم به دلیل عبور خودروهای شوتی با سرعت بالا شاهد تصادفات خونین و غمباری هستیم که خانواده‌هایی را داغدار می‌کنند.

در همین خصوص فرماندار شهرستان بویراحمد در جلسه ستاد راهبردی تصادفات تذکری سفت و سخت به مسئولان مربوطه داد.

شهرام مهدوی مطلق گفت که در اینجا به دلیل سرعت بالای خودروها و نبود سرعت کاه تصادفات خونینی رخ داده که همین چند روز اخیر نیز یک جوان قربانی شد.

وی به اعتراض مردم چنارستان اشاره کرد که نسبت به وضعیت کنونی بسیار معترضند و می‌بایست دستگاه‌های مرتبط هرچه زودتر تمهیدی بیندیشند تا از این پس شاهد چنین تصادفات خونباری نشویم.

به گزارش فارس هرچند در یکی دو سال اخیر اقدامات شایسته‌ای در زمینه ایمن سازی جاده‌ها صورت گرفته و به اندازه ۴۰ سال گذشته جدا کننده و نیوجرسی در محورهای پرخطر استان جانمایی شده است اما باز هم نقاط پر خطری مانند کمربندی یاسوج وجود دارد که جان رهگذران و مردم روستاهایی مثل چنارستان را تهدید می‌کند.

مسئولان می‌توانند با تنها یک کار کوچک و ساده و البته کم هزینه مانند ایجاد سرعت کاه اجازه ندهند تا حادثه خونین مانند حادثه چند وقت اخیر که در چنارستان رخ داده و خانواده‌ای و طایفه ای و یا یک ایل را سیاه پوش کرده دوباره حادث شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654101

مهمترین اخبار ایران و جهان: