نیوز سیتی!
17 دی 1402 - 17:19

برنامه تبلیغاتی برای نامزدها در صدا و سیمای البرز پیش بینی می شود

رئیس مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد گفت: بمنظور ایجاد فرصت های برابر تبلیغاتی نامزدها شبکه انتخابات ویژه حوزه های انتخابیه در شهرستان ها پیش بینی شده و بزودی پخش آزمایشی آن آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، یحیی رمضانی با اعلام این خبر افزود: در قانون جدید انتخابات، با تشکیل هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات، نحوه استفاده نامزد‌ها از امکانات دولتی و صداوسیما مشخص شده است.

وی بیان کرد: براساس ماده ۸۱ قانون جدید انتخابات، هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات تشکیل شده و مسئولیت نظارت بر عملکرد تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها را بر عهده دارد که براساس این قانون، امکانات دولتی برای تبلیغات باید به صورت مساوی میان نامزد‌ها تقسیم می‌شود.

رمضانی ادامه داد:صداوسیمای استان هم براساس این قانون امکانات خود را در میان نامزد‌های حوزه های انتخابیه عادلانه توزیع می‌کند و جدول زمانی آن در موعد مقرر اطلاع رسانی عمومی خواهد شد. 

رئیس مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد تاکید کرد: براساس قانون، نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در زمان تعیین شده باید تبلیغات را انجام دهند.

طبق تقویم روزشمار انتخابات تبلیغات قانونی از ۳ اسفندماه آغاز می شود و برنامه تبلیغاتی برای نامزدها در صدا و سیما پیش بینی می شود.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1629845

مهمترین اخبار ایران و جهان: