نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1403 - 12:40

یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار استقرار و راه اندازی یگانی از ارتش جمهوری اسلامی در این استان شد و گفت: این خواسته مردم از فرمانده ارتش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دوگنبدان، سید علی احمدزاده در اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش، اظهار داشت: انتظار می‌رود فرمانده ارتش برای استقرار یگانی از ارتش در این استان اهتمام داشته باشند و مجموعه دولت و نیروهای نظامی نیز آمادگی کامل برای همکاری را دارند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 208 شهید از دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد ارتشی هستند، عنوان کرد: 113 آزاده، 540 جانباز و 7 هزار رزمنده ارتشی در این استان داریم در حالی هیچ یگانی از ارتش در دوران جنگ 8 ساله در این دیار مستقر نبوده است‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: برگزاری باشکوه کنگره بزرگ شهدای کهگیلویه و بویراحمد در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده که امروز با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتشی استان کار وارد فاز اجرایی شده و به تناسب یادواره و اجلاسیه‌های متعدد شهدا برگزار خواهد شد.

احمدزاده طنین صدای دوباره شهید و شهادت در این دیار را مایه افتخار دانست و افزود: مردم ایران اسلامی قدردان نیروهای نظامی به عنوان مدافعان امنیت و حافظان منافع کشور هستند و می‌دانند آرامش جامعه مرهون از خودگذشتگی این عزیزان است. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1704445

مهمترین اخبار ایران و جهان: