نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 05:52

نصراصفهانی: لغو اعزام‌های سال گذشته به دلیل عدم حمایت بود/ باید با قدرت در مسابقات کسب سهمیه شرکت کنیم

سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه گفت: با وجود اینکه فدراسیون تیراندازی حمایت نشد و اعزام های ما در سال گذشته لغو شد ولی توانستیم حضور خوبی در مسابقات جام جهانی باکو داشته باشیم.

محسن نصر اصفهانی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مسابقات جام جهانی باکو و کسب 2 مدال طلا و نقره توسط پورحسینی و رستمیان اظهار داشت: باتوجه به اینکه در مرادادماه مسابقات جهانی و کسب سهمیه آذربایجان را پیش رو داریم باید در مسابقات جام جهانی که در باکو برگزار می‌شد شرکت می کردیم تا بتوانیم تیم اصلی خودمان را برای مسابقات جهانی انتخاب کنیم. با توجه به مهم بودن مسابقات جهانی باید با تمام قدرت در این مسابقات حاضر شویم. در مسابقات باکو سطح آمادگی نفرات اصلی و نفرات رزرو را به خوبی محک زدیم. در این میان همانطور اطلاع دارید سجاد پورحسینی با کسب امتیاز 583  راهی فینال شد و با عملکرد خوبی که داشت توانست با امتیاز 240 به عنوان قهرمانی برسد. 

وی افزود: در بخش بانوان هم هانیه رستمیان تنها با یک امتیاز اخلاف نتوانست به فینال انفرادی 10 متر صعود کند اما در تپانچه 25 متر بانوان با امتیاز 583 وارد فینال شد و در نهایت هم موفق شد در جایگاه دوم بایستد و بعد از چین نایب قهرمان این مسابقات شود. 

سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان با اشاره به لغو اعزام های تیم ملی در سال گذشته و کسب 2 مدال در مسابقات جام جهانی باکو گفت: با اینکه وزارت ورزش فدراسیون تیراندازی با تفنگ را حمایت نکرد و از نظر مالی فدراسیون تحت فشار قرار گرفت و نتوانست تیم ملی را به مسابقات اندونزی و هندوستان اعزام کند. در مسابقات جام جهانی باکو توانستیم به خوبی حضور پیدا کنیم و نتایج خوبی را هم رقم بزنیم. وزارت ورزش باید نگاه ویژه‌ای را به این مسابقات باید داشته باشد در این مدت قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی با تمام کمبودهایی که وجود داشت به خوبی مدیریت کردند و نتیجه مدیریت خوب او هم 2 مدال مسابقات جام جهانی باکو بود.

نصر اصفهانی در خصوص عملکرد جواد فروغی و دیگر تیراندازان در مسابقات جام جهانی باکو عنوان کرد: مربی جواد فروغی من نیستم و جعفرزاده که مربی او است در این خصوص باید صحبت کند اما این را باید بگویم که این رشته ورزشی نیاز به حمایت دارد و تیراندازان کشورمان هم نشان دادند که می شود به ورزشکاران این رشته اعتماد کرد. وزارت ورزش باید از فدراسیون حمایت کند تا بتوانیم تجهیزات خوب و اعزام به مسابقات در آینده را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان در خصوص انتخاب نفرات برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک گفت: تا حدودی نفرات مشخص هستند اما باید در رکورد گیری‌های داخلی هم شرکت کنند تا به صورت نهایی نفرات را اعلام کنیم. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1217201

مهمترین اخبار ایران و جهان: