نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 13:25

کشاورزی سنقروکلیایی نیازمند تجهیز به آبیاری نوین است

کرمانشاه- نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزی سنقروکلیایی نیازمند تجهیز به آبیاری نوین است.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان سنقروکلیایی، اظهار کرد: بازدید از پروژه‌های عمرانی و ملاقات مردمی یکی از مهمترین برنامه‌های سفر استاندار کرمانشاه به سنقر است.

وی با اشاره به اجرای طرح بزرگراه سنقر- بیستون، افزود: راه سنقر به کرمانشاه چالش جدی برای مردم شهرستان است و امیدواریم با زمان بندی درست از این پروژه بهره برداری کنیم.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بررسی وضعیت بافت فرسوده و طرح هادی روستایی، تخصیص تسهیلات و اعتبارات اشتغالزایی از دیگر مواردی است که با حضور استاندار کرمانشاه بررسی خواهد شد.

حسینی کیا بیان کرد: ظرفیت اشتغالزایی واحدهای تولیدی شهرستان مطلوب است که با هماهنگی و برنامه‌ریزی می‌توان اشتغال بیشتری را در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: راه‌های روستایی شهرستان سنقروکلیایی نیازمند بازسازی و بهسازی است که با تخصیص اعتبارات از محل استانی می‌توان به بهبود شرایط کمک کرد و با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر زوار اربعین قرار دارد بهره‌مندی از اعتبارات اربعین نیز ممکن است.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توسعه کشاورزی شهرستان، گفت: توسعه آبیاری نوین با تخصیص اعتبارات که تاکنون اعتبارات آن صفر است از مواردی بوده که نیازمند پیگیری است و سه هزار کیلومتر اراضی مشخص شده اما اعتبار ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1270689

مهمترین اخبار ایران و جهان: