نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 23:02

ترویج ایمان و امید در اولویت برنامه‌های پرورشی مدارس قرار گیرد

قزوین- فرماندار آوج با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری باید نقشه راه آموزش و پرورش باشد، گفت: ترویج ایمان و امید در اولویت برنامه‌های پرورشی مدارس قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید زرگر بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با معلمان و مربیان پرورشی مدارس شهرستان آوج که با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه آوج برگزار شد سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان پرورشی را نقشه راه نظام آموزش و پروش دانست و اظهار کرد: جذاب بودن مطالب و موضوعات پرورشی، تقویت حس میهن دوستی، ترویج سبک زندگی اسلامی و همپنین آگاه ساختن دانش آموزان نسبت به مسائل کشور از رسالتهای اصلی مربیان پرورشی است.

فرماندار آوج در ادامه اظهار داشت: تقویت ایمان و امید در دانش آموزان وظیفه اصلی مربیان پرورشی است و نباید بگذاریم کمبود و نقایص باعث ایجاد دلسردی و یاس در بین نوجوانان و جوانان باشد.

وی افزود: رشد شخصیتی دانش آموز و برنامه ریزی پرورشی در سایه احترام به دانش آموز و ایجاد انس و محبت و صمیمیت بین معلم و دانش آموز حاصل می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: هدایت تحصیلی موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز شهرستان از مواردیست که باید به صورت جدی پیگیری شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1266789

مهمترین اخبار ایران و جهان: