نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 21:10

مدیران موفق فراتر از بروکراسی عمل می‌کنند

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: سرعت عمل مناسب مدیران می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند، مدیران موفق فراتر از بروکراسی عمل می‌کنند و برای حل مشکل مردم به دنبال راهکار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی پنجشنبه در نشست هم اندیشی با حضور استاندار، ائمه جمعه، مدیران کل استان در شهرستان نهاوند با بیان اینکه موفقیت‌ها تنها بر اساس مسائل ظاهری نیست و به امدادهای غیبی و کمک‌های الهی نیز باید باور داشته باشیم‌؛ گفت: در کنار دغدغه الهی به مدیریت صحیح نیز نیازمندیم.

وی با بیان اینکه حل مشکلات و دغدغه‌های مردم نیاز به تدبیر دارد و صرف دعا کردن بدون تدبیر، مشکلات را برطرف نخواهد کرد؛ افزود: پس از این جلسات باید مشکلی از مشکلات مردم نهاوند برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: مدیران ارشدی که ساعت‌ها در این جلسه نشستند، این وقت متعلق به مردم است و باید نتیجه آن حل مشکل مردم باشد.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه گردشگری نهاوند نیازمند تدبیر و حمایت در عرصه زیرساخت‌ها است؛ تصریح کرد: لازم است تا ظرفیت‌های ورزشی و فرهنگی در اختیار جوانان نهاوندی قرار گیرد اما متأسفانه یکی از مشکلات مسأله خام فروشی و عدم توجه به صنایع تبدیلی است.

وی افزود: برخی از اهالی نهاوند پس از سیل دچار مشکلاتی شده‌اند و ضروری است متولیان به مشکلات آسیب دیدگان رسیدگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: سرعت عمل مناسب مدیران می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند، مدیران موفق فراتر از بروکراسی عمل می‌کنند و برای حل مشکل مردم به دنبال راهکار هستند.

آیت الله شعبانی افزود: قوانینی که توسط نمایندگان در این دوره مصوب شد قابل دفاع است، البته این موضوع به معنای نفی نقد به برخی موضوعات نیست

منبع: مهر
شناسه خبر: 1238345

مهمترین اخبار ایران و جهان: