نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 11:34

برگزاری یادواره ۱۹ «شهید عشایر» شهرستان فهرج

با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان، یادواره ۱۹ شهید عشایر شهرستان فهرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حجت‌الاسلام علی عرب‌پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان امروز در مراسم یادواره ۱۹ شهید شهرستان فهرج با تجلیل از شهدا و شهدای عشایر اظهار داشت: باید غیرت دفاع از کشور و دین خدا را از شهدا و شهدای عشایر بیاموزیم.

 وی بیان داشت: امروز دشمن وحدت ما را که یکی از مولفه‌های قدرت نظام است نشانه گرفته و به‌دنبال تفرقه بین شیعه و سنی است. این توطئه و ترفند دشمن راه به جایی نخواهد برد چراکه ملت ایران سالهاست اثرات وحدت و همبستگی را دیده‌اند.

عرب‌پور افزود: دشمن به‌دنبال آن است که با حیله‌ها و توطئه‌های مکرر آسایش و آرامش را از ملت ایران بگیرد اما با بصیرت و بیداری ملت ایران دشمن به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

 مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: دیروز در جنگ سخت و امروز در جنگ نرم با دشمن روبه‌رو هستیم.

وی در ادامه از خدمات دولت سیزدهم نیز قدردانی کرد و گفت : دولت سیزدهم به‌دنبال رفع مشکلات مردم است و کارها و زیرساخت‌های خوبی در کشور در حال انجام است.

 عرب‌پور بیان داشت: نرخ بیکاری اکنون در کشور به زیر ۱۰ درصد رسیده است و دولت سیزدهم قرار است دست افراد سودجو و منفعت‌طلب را از اقتصاد کشور کوتاه کند که این برایشان دردناک است

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد مردم را نسبت به نظام دلسرد کند و عناصر خود را نفوذ داده است که اراده مردم را سست کند ولی مردم ما هوشیارند و دشمن همچون گذشته شکست می‌خورد.

 سرهنگ حسن سنجری فرمانده سپاه شهرستان فهرج نیز در حاشیه این یادواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: عشایر شهرستان فهرج همیشه پای این انقلاب و نظام بوده و هستند و در ۸ سال دفاع مقدس نیز با تقدیم شهدا به این انقلاب نشان داده‌اند که همواره پای انقلاب هستند.

همچنین در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1237545

مهمترین اخبار ایران و جهان: