نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 13:04

اعزام ۱۸۰۰ همدانی به مرقد امام(ره)

فرماندار همدان از اعزام یک هزار و ۸۰۰ نفر همدانی به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: با گرامیداشت ایام رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد به منظور حضور علاقمندان در مرقد امام(ره) و بهره‌مندی از سخنان ارزشمند خلف صالح امام راحل این برنامه تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اعزام یک هزار و ۸۰۰ نفرهمدانی به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار کرد: با گرامیداشت ایام رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد به منظور حضور علاقمندان در مرقد امام(ره) و بهره‌مندی از سخنان ارزشمند خلف صالح امام راحل این برنامه تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به پیش بینی برنامه‌های فرهنگی و تبینی برای شرکت‌کنندگان در این مراسم افزود: مردم به عشق دیدار، استماع سخنان رهبر معظم انقلاب و تجدید بیعت با امام راحل(ره) راهی مرقد خواهند شد.

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه همچنین در ایام رحلت حضرت امام در اقصی نقاط شهرستان، بخش‌ها و روستاها نیز برنامه‌های مختلفی توسط گروه‌های مردمی برگزار خواهد شد ادامه داد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و تبیینی نشانه اوج قدرشناسی مردم همدان از امام راحل است.

وی به تأمین پشتیبانی‌های لازم به ویژه نسبت به مسائل بهداشتی، درمانی و تغذیه اشاره کرد و گفت:  اقدامات لازم در راستای اعزام علاقمندان و مشتاقان در دستور کار قرار گرفته است.

مخفی در پایان یادآور شد: اعزام علاقمندان در قالب پنج کاروان و ۸۰ خودرو انجام می‌شود.

پایان پیام/89033/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1254789

مهمترین اخبار ایران و جهان: