نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 18:06

انتقاد از وضعیت رسیدگی به مناطق محروم و حاشیه‌ای کرمانشاه

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه مسئولان به فکر خدمت به مردم باشند از وضعیت رسیدگی به مناطق محروم و حاشیه‌ای استان کرمانشاه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر شنبه در جلسه کمیته پیگیری رفع مشکلات روستای ده پهن که با حضور مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد از رسیدگی به کار مردم به عنوان خدمت به نبی اکرم (ص) یاد کرد.

وی افزود: امام راحل (ره) فرمود انقلاب ما انقلاب محرومان است لذا باید همه ما دنبال کار فقرا باشیم زیرا این سیره پیامبر اکرم (ص) و حضرات معصومین (ع) بوده است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید بدانیم آن چه از دوران ریاست ما باقی می‌ماند همین خدمت به مردم است زیرا در این حالت با خدا معامله می‌کنیم و مطمئن باشید خداوند جواب خدمت به مردم را می‌دهد.

علما بیان کرد: باید در کنار توجه به بخش‌های برخوردار و متمکن، به مناطق محروم هم رسیدگی کنیم زیرا خدمت به ضعفا خدمت به خداوند متعال و پیامبر اسلام (ص) است.

وی با انتقاد از برخی مدیرانی که به مناطق محروم توجه نمی‌کنند، ادامه داد: با وجود این که چندین بار برای رسیدگی به برخی مناطق محروم تذکر داده ام اما وقعی نگذاشته اند و همچنان مشکلات پار برجاست، مسئولان نباید منتظر تشکر مردم باشند شما معامله با خدا کنید و تکیه بر صندلی ریاست مسئولیت می‌آورد لذا وظیفه همه ما خدمت کردن است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1275701

مهمترین اخبار ایران و جهان: