نیوز سیتی!
29 اردیبهشت 1402 - 15:42

جنگ جمعیتی یکی از حربه‌های صهیونیستی و استکباری است

بویین زهرا- امام جمعه بویین زهرا گفت: یکی از طرح‌های صهیونیستی و استکبار جهانی، جنگ جمعیتی و کاهش آن از طریق بیو تروریسم عقیم سازی ملت‌ها و جنگ افروزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا اظهار کرد: از منظر قرآن کریم یکی از نعمت‌های الهی فراوانی جمعیت است که از مهم‌ترین عوامل قدرت و پیشرفت در یک جامعه است.

وی با اشاره به تلاش دشمن در رابطه با افزایش جمعیت افزود: برخی سیاست‌های شیطانی وجود دارد که با هدف سلب نعمت جمعیت و فرزند آوری و جوانی از ملت ایران فعالیت می‌کنند.

امام جمعه بویین زهرا تاکید کرد: فلسفه ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و فرهنگ سازی در امر فرزند پروری است.

وی عنوان کرد: یکی از طرح‌های صهیونیستی و استکبار جهانی، جنگ جمعیتی و کاهش آن از طریق بی و تروریسم عقیم سازی ملت‌ها و جنگ افروزی است.

حجت‌الاسلام رضوانی همچنین با بیان اینکه در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی شکستی دوباره از جبهه مقاومت متحمل شد، تصریح کرد: این رژیم تلاش می‌کند با فضاسازی‌های رسانه‌ای در جنگ چند روز اخیر، خود را پیروز نشان دهد.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت گفت: دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان روز دختر فرصت مناسبی است که دختران ما خود را به زینت حیا و عفاف مزین نمایند.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: دشمنان اسلام از پاکی صداقت وعاطفی دختران سو استفاده کرده و باشعار های عوام فریبانه کرامت آنها را زیر سوال برده و یا از بین می‌برد.

وی در پایان یادآور شد: ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی پس از ۲۷۰ روز دریانوردی موفقیت آمیز به دنیا پیام‌های راهبردی داد که ایران قوی از مواضع به حق و مقتدرانه خود عقب نشینی نخواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1222801

مهمترین اخبار ایران و جهان: