نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 20:22

صحیفه امام خمینی (ره) نقشه راه مسئولان است

رشت- استاندار گیلان صحیفه امام خمینی(ره) را نقشه راه مسئولان عنوان کرد و گفت: نقش ماندگاری امام خمینی (ره) مردم سالاری دینی و زندگی پیامبر گونه این مرجع عالیقدر بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی امروز شنبه در نشست ستاد بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام با انقلاب شکوهمند خود نور امید را در دل مردم مسلمان جهان روشن کرد بر همین اساس برگزاری مراسمات ایشان نیز باید گسترده و پرشور برگزار شود.

وی بر نقش روایتگری در تبیین شخصیت معنوی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: دشمنان از نخستین روزهای رحلت امام راحل به دنبال تحریف شخصیت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران بودند از این رو در روایتگری باید از افرادی استفاده شود که دارای تبیین و تحلیل موضوعات باشد.

استاندار گیلان با اشاره به معرفی و تبیین شخصیت امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف برای نسل جوان بیان کرد: امام راحل دارای شخصیت معنوی، دیندار، علمی، فرهنگی، اجتماعی بوده و در تمامی حوزه‌ها دارای بینش سیاسی و بصیرت بسیار بالایی بودند.

عباسی، صحیفه امام خمینی (ره) را نقشه راه مسؤولان عنوان کرد و گفت: معمار کبیر انقلاب در دهه ۴۰ که کشور در خفگان سیاسی بود و تمامی امور اداره کشور در دست رژیم صهیونیستی، آمریکا و استکبار بوده است، با قیام خود پیام آزادی را به همه ملت‌های آزادی خواه جهان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه نقش ماندگاری امام خمینی (ره) مردم سالاری دینی و زندگی پیامبر گونه این مرجع عالیقدر بوده است، افزود: تمام ابعاد زندگی امام راحل (ره) پیامبر گونه بوده و ایشان انسان‌ها را به شایستگی هدایت می‌کردند، لذا دشمن با آگاهی از از آن سعی در شکستن جمهوری اسلامی ایران دارد.

عباسی افزود: در این استان برای برگزاری مراسم هم چنین حرکت کاروان پیاده زائران به سمت مرقد امام (ره) آمادگی کامل، هماهنگی، وحدت و همدلی در این خصوص و در بین مسئولان وجود دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209545

مهمترین اخبار ایران و جهان: