نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 23:45

بررسی طرح تشکیل از صندوق حمایت از ورزشکاران در مجلس

قزوین- نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح تشکیل از صندوق حمایت از ورزشکاران در مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی عصر شنبه در همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قزوین که در سالن دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نگاه مجلس به ورزش قهرمانی حمایت از آن است و در همین راستا طرح تشکیل از صندوق حمایت از ورزشکاران در مجلس در حال بررسی است.

وی افزود: واحدهای تولیدی در استان قزوین باید در راستای مسئولیت اجتماعی خود از تیم‌ها و قهرمانان ورزشی استان قزوین حمایت کنند و نیاز است مسئولین استان پیگیر آن باشند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه حمایت از ورزش قهرمانی کارهای زیادی در استان قزوین انجام شده است، تاکید کرد: این اقدامات کافی نیست و باید برای حمایت از قهرمانان برنامه بیشتری داشته باشیم.

علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این مراسم با بیان اینکه شورای اسلامی شهر به دنبال حمایت حقیقی از ورزش است، اظهار کرد: ۳۵ درصد بودجه فرهنگی شهر قزوین صرف ورزش و حمایت از قهرمانان ورزشی می‌شود.

وی تاکید کرد: یکی از اصلی ترین برنامه‌های ما در دو سال اخیر کمک به هیئت‌های ورزشی بوده و خروجی آن نیز در این جلسه مشهود و مشخص است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در پایان یادآور شد: کمک به ورزش قهرمانی کمک به اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در میادین بین المللی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209801

مهمترین اخبار ایران و جهان: