نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 10:34

لیگ « امید رسانه ای» در مازندران برگزار می شود

ساری- مسئول بسیج رسانه مازندران با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه ورز رسانه ای گفت: از هفته آینده لیگ امید در حوزه رسانه در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی حق شناسی صبح یکشنبه در دیدار اعضای بسیج رسانه با آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که جلسات هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه اجرایی محور است، از تشکیل هفت جلسه سال قبل خبر داد و گفت: تمامی مصوبات جلسه اجرایی شده است.

وی با بیان این که تاکنون چهار اردوی رسانه‌ای پیشرفت را برگزار کردیم، گفت: از هفته آینده لیگ امید را در حوزه رسانه کلید می زنیم و این لیگ در حوزه‌های خبر، موشن گرافی، گزارش و غیره برگزار می‌شود.

وی با عنوان این که جلسات اندیشه ورز ۱۸ مصوبه داشته است، اجرای این مصوبات خبر داد.

سیدعلی علوی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که مازندران بیشترین رسانه‌های فعال و خبرنگاران کشور را دارد، شمار رسانه‌ها را ۴۱۷ رسانه بیان کرد و گفت: از این تعداد ۱۹ روزنامه و ۷۰ رسانه تخصصی در استان فعالیت دارند.

وی با بیان این که ۵۴۰ نفر اعضای خانه مطبوعات استان هستند، گفت: در سال جاری سه جشنواره رسانه‌ای و مطبوعات در استان برگزار می‌شود.

وی با عنوان این که مازندران بیشترین ضریب نفوذ اینترنت را در کشور دارد، نقش رسانه‌های استان را در فرایند توسعه استان مطبوعات برشمرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1276801

مهمترین اخبار ایران و جهان: