نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 12:45

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در سفر رئیس جمهور به استان منتظر خبرهای خوب باشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برای تحقق مهمترین اهداف سفر رئیس جمهوری به استان باید با کار کارشناسی، فکر و اندیشه به خوبی نیازها را شناسایی و آنها را اعلام کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید احسان عسکری در جلسه هماهنگی مصوبات سفر ریاست جمهور از سفر قریب الوقوع دکتر رئیسی و هیات دولت به استان خبر داد و گفت: باید از این فرصت برای پروژه‌های استان منابع لازم را جذب و بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد در سفر رئیس جمهور منتظر شنیدن خبرهای بسیار خوب پیرامون پروژه‌های بزرگ و کلیدی استان باشند.

وی اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد باید از سفر رئیس جمهور به استان نهایت استفاده را ببریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اضافه کرد: پروژهای ارزشمندی در حوزه اقتصادی، عمرانی صنعتی،تولیدی و سرمایه گذاری برای این سفر پیش‌بینی شده که تحول عظیم در عمران و آبادانی و بهبود معیشت مردم ایجاد می‌کند.

عسکری در این جلسه به تفصیل مهمترین پروژهای شاخص زیربنایی استان در حوزهای آب، کشاورزی، بهداشت و درمان و طرح هایی که دارای پیشرفت فیزیکی و ردیف اعتباری ملی هستند را مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه اولویت استان حمایت از بخش تولید است از بانک های استان خواست برای جذب به موقع منابع و اعتبارات مصوب سفر استانی رئیس جمهور و تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی اهتمام جدی داشته باشند.

عسکری تاکید کرد: سفر دور دوم رئیس جمهور مکمل سفر اول و در راستای تامین نیازهای اصلی استان در ابعاد مختلف خواهد بود و تصویب و اجرای پروژه های بهداشتی، آب، برق و گاز از نتایج این سفر است‌.

وی با اشاره به اینکه دستگاه اجرای متولی پروژهایی است که سرمایه گذاران ارائه داده اند، گفت: پخشی از مشکلات پروژها در درون استان و بخش دیگر در تهران حل می شود.

عسکری با اشاره به اینکه در همین هفته با حضور دکتر احمدزاده استاندار جلساتی در تهران پیرامون پیشرد مسیر و رفع مشکلات پترو پالاشگاه گچساران خواهیم داشت، تصریح کرد: بخشی از کارهای در خصوص خوراک پتروپالایشگاه است که در وزارتخانه نفت مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

در این نشست اعضای جلسه نظرات و دیدگاه های خود را پیرامون مسائل مختلف پروژهای در حال انجام مطرح کردند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1277301

مهمترین اخبار ایران و جهان: