نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 16:04

استان کرمانشاه ۳۵۰۰ مشترک برق در بخش صنایع دارد

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف برق برای فصل تابستان و لزوم صرفه جویی، گفت: استان کرمانشاه سه هزار و ۵۰۰ مشترک برق در بخش صنایع دارد.

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از سه هزار و ۵۰۰ مشترک برق در حوزه صنایع استان کرمانشاه، ۱۱۰ مشترک بالای ۵۰۰ کیلو وات ساعت برق مصرف می‌کنند که باید برای عبور از این پیک مصرف در تابستان امسال با شرکت توزیع برق همکاری کنند.

وی افزود: امسال ۱۴۰ برنامه برای مدیریت مصرف برق بر اساس مصوبه هیئت وزیران و موافقت نامه‌ای که بین وزرای صمت و وزارت نیرو منعقد شده و صنایع باید در هفته یک روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ شب همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در رابطه با پاداش صنایع همکار، تصریح کرد: سال گذشته چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صنایع همکار پاداش پرداخت شده است.

مرادی عنوان کرد: صنایعی که دارای دیزل گازسوز هستند در ساعات میان باری به ازای هر کیلو وات ساعت تولید ۷۵ تومان و در ساعات اوج مصرف یک هزار تومان پاداش دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر مولد گاز سوز باشد در ساعات میان باری یک هزار و ۱۲۵ تومان و در ساعات اوج مصرف به ازای هر کیلو وات ساعت یک هزار و ۵۰۰ تومان پاداش پرداخت می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277645

مهمترین اخبار ایران و جهان: