نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 10:04

دستگیری 90 سارق در عملیات ویژه پلیس هرمزگان

رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: با هدف مقابله با سارقین سرقت های موتورسیکلت ، کشف اموال مسروقه و استرداد به مالباختگان اجرا شد مجموعا 29 فقره انواع سرقت کشف و 90 نفر انواع سارق شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر و 21 دستگاه انواع موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ عبدالمجید کرمی رییس پلیس آگاهی هرمزگان امروز اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی با تلاش همه جانبه پلیس اگاهی استان طرح مقابله با سرقت و دستگیری سارقان به مدت 4 روز در مناطق جرم خیز استان اجرا شد .

وی افزود : در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سارقین سرقتهای موتورسیکلت ، کشف اموال مسروقه و استرداد به مالباختگان اجرا شد مجموعا 29 فقره انواع سرقت کشف و 90 نفر انواع سارق شناسایی ودر عملیات های جداگانه دستگیر و 21 دستگاه انواع موتورسیکلت سرقتی کشف شد. 

این مسئول انتظامی استان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های مقابله با سرقت و پاکسازی مناطق و محلات آلوده و جرم خیز ، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی مالباختگان و تحویل اموال مسروقه کشف شده ادامه دارد.

رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان با هدف پیشگیری و کاهش وقوع سرقت از عموم شهروندان ومردم قدرشناس استان خواست ضمن توجه جدی به توصیه های کارشناسان پلیس ، در نگهداری و حفاظت از اموال خود دقت بیشتری داشته و منازل و وسایل نقلیه خودرو و موتورسیکلت خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارند نظیر قفل پدال و قفل زنجیر ، قفل فرمان مجهز کرده و حتی الامکان وسایل نقلیه خود را در مکان های خلوت ، تاریک و غیر ایمن پارک نکنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1196801

مهمترین اخبار ایران و جهان: