نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 14:43

توقیف ۸ دستگاه خودروی شوتی در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از توقیف ۸ دستگاه خودروی شوتی و کشف ۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هدایت بهرامی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس تهران، یک باب پارکینگ طبقاتی در محدوده خیابان صابوئیان تهران که محل تردد خودروهای شوتی بود، شناسایی شد.

وی در تشریح جزئیات این موضوع بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور خودروهای شوتی و تخلیه کالای قاچاق توسط این خودروها در پارکینگ طبقاتی مورد نظر، کارآگاهان پس از بررسی و صحت آن، با هماهنگی مقام قضائی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه با حضور مأموران تعدادی خودروی شوتی در طبقات مختلف پارکینگ مشاهده که رانندگان خودرو در حال تخلیه و پاک سازی خودروها بودند، افزود: در بررسی‌های اولیه به دست آمد کلیه کالاهای موجود فاقد بارنامه و مجوزهای گمرگی است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: در این عملیات پلیسی ۲ هزار و ۷۰۳ دستگاه لوازم خانگی قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش محموله قاچاق را ۵۲ میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ بهرامی تصریح کرد: در این رابطه متصدی پارکینگ به همراه ۸ راننده خودروی سواری دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شهروندان خواست در صورت آگاهی از فعالیت غیرقانونی افراد سودجو و فرصت طلب، بلافاصله اخبار و گزارش‌های خود را از طریق تماس با ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1197645

مهمترین اخبار ایران و جهان: