نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 11:03

دیدار اسکورسیزی با پاپ فرانسیس برای ساخت فیلم جدید

مارتین اسکورسیزی پس از ملاقات با پاپ اعلام کرد فیلم دیگری درباره عیسی مسیح(ع) می‌سازد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از گاردین، مارتین اسکورسیزی پس از ملاقات با پاپ اعلام کرد فیلم دیگری درباره عیسی مسیح(ع) می‌سازد. 

اسکورسیزی، جریان‌سازترین کارگردان کاتولیک سینما، با فیلمش در سال ۱۹۸۸ با عنوان «آخرین وسوسه مسیح» خشم کاتولیک های جهان را برانگیخت.

گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمال می‌رود مارتین اسکورسیزی حماسه جنایی تحسین شده خود درباره کشتار بومیان آمریکا در دهه ۱۹۲۰ را با فیلم دیگری درباره عیسی مسیح دنبال کند.

اسکورسیزی که تازه با استقبال پرشور از «قاتلان ماه کامل» در جشنواره فیلم کن مواجه شده، در حال حاضر در ایتالیا برای شرکت در یک سری رویدادهای مذهبی و سینمایی به سر می‌برد.

اسکورسیزی ۸۰ ساله روز شنبه در کنفرانسی در واتیکان گفت: «من به درخواست پاپ از هنرمندان تنها به روشی که می‌دانم پاسخ داده‌ام: با تصور و نوشتن فیلمنامه برای فیلمی درباره عیسی مسیح.»

او افزود: «و من در شرف ساختن آن هستم.»

نمایندگان اسکورسیزی به گاردین گفتند که هیچ اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه ندارند بجز مواردی که کارگردان قبلا ارائه کرده است. 

لازم به ذکر است مسولان رسانه‌ای «مل گیبسون» اخیراً پیشنهادهایی مبنی بر اینکه او می‌خواهد دنباله‌ای از مصائب مسیح را فیلمبرداری کند، رد کرده‌اند.

اسکورسیزی و همسرش هلن موریس برای شرکت در کنفرانسی تحت عنوان «زیبایی شناسی جهانی تخیل کاتولیک» در رم بودند و برای مدت کوتاهی با پاپ فرانسیس ملاقات کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1248901

مهمترین اخبار ایران و جهان: