نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 17:52

رئیس رژیم‌صهیونیستی از «رابطه راهبردی» باکو- تل‌آویو سخن گفت!

رئیس رژیم‌صهیونیستی در دیدار با الهام علی‌اف رییس‌جمهور جمهوری آذربایجان از «رابطه راهبردی» باکو- تل‌آویو سخن گفت!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آپا، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی امروز در سفر به باکو با الهام علی اف رییس جمهور جمهوری آذربایجان دیدار کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، رئیس رژیم صهیونیستی در این دیدار گفت: شراکت بین (رژیم) اسرائیل و (جمهوری) آذربایجان پایه و اساس بسیاری از زمینه ها است، که شما بر آن تأکید کرده و ما درباره آن بحث کردیم!

«اسحاق هرتزوگ» بدون اشاره به آتش افروزی و تنش آفرینی های این رژیم در منطقه در این خصوص با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: من فکر می کنم که این پیامی را برای مردم ما در سطوح مختلف ارسال می کند! این یک رابطه راهبردی است؛ زیرا ما کل منطقه را در جهت صلح و رفاه و توسعه تحت تأثیر قرار می دهیم!

این در حالیست که اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش وارد باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت در این باره گزارش داده بود: این سفر به دعوت الهام علی‌اف رئیس جمهوری آذربایجان با هدف تقویت روابط راهبردی بین باکو و تل آویو صورت گرفته است.

این روزنامه صهیونیستی اذعان کرد که سفر هرتزوگ به جمهوری آذربایجان از ترس تهدیدات ایران و احتمال تلاش این کشور برای اخلال در این سفر، تحت تدابیر شدید امنیتی انجام گرفته است.

منابع عبری پیش از این گزارش دادند که سفر رئیس رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان با هدف تقویت روابط میان باکو و تل‌آویو انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1250101

مهمترین اخبار ایران و جهان: