نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 12:12

فعالیت در راستای سیاست‌های نظام، افتخار حوزه هنری کردستان است/خلاقیت و نوآوری سرلوحه کارهای حوزه هنری

رئیس سابق حوزه هنری کردستان گفت: افتخار ما در حوزه هنری کردستان فعالیت در راستای سیاست‌های متعالی نظام مقدس اسلامی بدون ورود به جریان‌ها و دسته‌بندی‌های سیاسی بود و بر این باورم آفت کار و فعالیت‌های فرهنگی و هنری، سیاسی‌کاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امین مرادی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم خود ومعارفه سرپرست حوزه هنری کردستان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در مدت چهار هزار و 228 روز حضورش به عنوان رئیس حوزه هنری کردستان اظهار کرد: استان کردستان به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در سفر تاریخی معظم‌له، استان هنر و فرهنگ نامگذاری شد خوشبختانه در حوزه هنری به عنوان نهاد مولود انقلاب اسلامی با کار جهادی و به کاربستن تمامی امکانات در جهت کمک و توسعه هنر وفرهنگ در کردستان تلاش کردیم.

وی به زیرساخت‌های ایجاد شده اشاره کرد و گفت: امروز سینماهای حوزه هنری در استان کردستان مرکز اصلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری است و با ایجاد بخش‌های متنوع پاتوق اصلی هنرمندان است.

مرادی ادامه داد: افتخار ما در حوزه هنری کردستان فعالیت در راستای سیاست‌های متعالی نظام مقدس اسلامی بدون ورود به جریان‌ها و دسته‌بندی‌های سیاسی بوده و بر این باورم آفت کار و فعالیت‌های فرهنگی و هنری، سیاسی‌کاری است.

وی افزود: خلاقیت و نوآوری سرلوحه کارهای ما درحوزه هنری بوده است که حاصل آن تولید ده‌ها عنوان کتاب، آلبوم موسیقی، برگزاری جشنواره های متعدد از جمله اجرای گروه  1000 دف و جشنواره بین‌المللی دف نوای رحمت و دعوت از بزرگان فرهنگ و هنر ایران‌زمین جهت انتقال دانش و تجربیات و آشنایی با غنای فرهنگی این دیار بوده است.

مرادی با قدردانی از نمایندگان ولی فقیه در استان، استانداران ادوار مختلف استان کردستان، روسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، روسای حوزه هنری کشور و مجموعه همکاران و مدیران ارشد ستادی در طول دوران خدمت در این پست، گفت: مهمترین سرمایه ما در حوزه هنری کردستان اعتماد هنرمندان و عموم جامعه به آن است که برای آن خدای منان را شاکرم.

مرادی با تبریک و آروزی موفقیت برای  سرپرست جدید حوزه هنری کردستان تصریح کرد: آنچه به دست‌ آمده است حاصل همکاری و همراهی مجموعه پویا و چابک همکاران استان بوده است و امیدوارم با حضور شما در این سمت شاهد اتفاقات ارزنده‌ای در استان باشیم.

در پایان مراسم از زحمات و تلاش‌های امین مرادی تقدیر و افشین آزادی به عنوان سرپرست حوزه هنری کردستان معرفی شد.

گفتنی است، امین‌ مرادی به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منصوب شده است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1224701

مهمترین اخبار ایران و جهان: