نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 21:06

برخورد دستگاه قضا با فساد امید را در دل مردم زنده می کند

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برخورد دستگاه قضا با فساد امید را در دل مردم زنده می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس کل و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در کشور و این استان منشأ تحولات بزرگی بود، این موفقیت‌ها به برکت امامین انقلاب رخ داد که از ابتدا در برابر طاغوت و خواسته‌های نامشروع آن ایستاده‌اند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تاکید دارند که به جای پرداختن به حاشیه به متن بپردازند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دشمن با هجمه گسترده خود درصدد ناامید کردن مردم ایران است و یکی از دستگاه‌هایی که در برملا کردن این توطئه در خدمت مردم ارائه خدمت می‌کند دستگاه قضا است.

حیدری عنوان کرد: آنچه مردم را خوشحال می‌کند این است که ناترازی‌ها تراز شود، با مدیریت کارتابلی نمی‌شود ناترازی‌ها را اصلاح کرد بلکه باید در بین مردم بود، مشکلات مردم را درک کرد و اقدام صحیح انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: برخورد قبرخورد قاطعانه دستگاه قضا با مفاسد ازجمله مفاسدی که با عنوان سلطان از آن‌ها یاد می‌شد، باعث شادی و امیدواری در بین مردم می‌شود.اطعانه دستگاه قضا با مفاسد ازجمله مفاسدی که با عنوان سلطان از آن‌ها یاد می‌شد، باعث شادی و امیدواری در بین مردم می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اغتشاشگران در وقایع اخیر به دنبال آسیب به وحدت و انسجام کشور بودند که با حضور به‌موقع دستگاه قضا با عوامل اغتشاش‌ها، این استان با مشکلات چندانی مواجه نشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1228789

مهمترین اخبار ایران و جهان: