نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 15:30

مردم زیادی در جاده آبادان جان خود را از دست داده‌اند

امام جمعه آبادان گفت: مسیر ورودی آبادان به قفاس پرتردد است و نیاز به ۲ بانده شدن دارد زیرا تا کنون خیلی از مردم جان خود را از این نقطه از دست داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای ثامن‌الائمه(ع) به جایگاه شهید حمیدرضا الداغی و اقدام با ارزش او در جامعه اشاره و اظهار کرد: این شهید امر به معروف که در میدان سختی گام نهاد و وقتی دید که ناموس مردم به خطر افتاده است، بدون هیچ مضایقه‌ای جان خود را فدا کرد.

وی با تاکید بر این نکته که جامعه‌ای که چنین جوانانی دارد زنده است، تصریح کرد: این جوانان از جمله شهیدان مدافعان حرم، امر به معروف و نهی از منکر و هشت سال دفاع مقدس بارها دشمن را دچار یاس و ناامیدی کرده‌اند.

امام جمعه آبادان تاکید کرد: شهادت آمر به معروف شهید حکیدرضا الداغی تلنگری است که فریضه امر به معروف و نهی از منکر فراموش نشده و مورد غفلت قرار نگیرد، بنابراین با امر به معروف، بسیاری از مشکلات اجتماعی حل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی از مشکلات موجود در منطه رسیدگی به محور ورودی آبادان به قفاس را از مسئولان درخواست کرد.

غبیشاوی عنوان کرد: مسیر ورودی آبادان به قفاس پرتردد است و نیاز به ۲ بانده شدن دارد زیرا تا کنون خیلی از مردم جان خود را از این نقطه از دست داده‌اند.

امام جمعه آبادان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه از جمله منطقه آزاد، نفت و وزارت راه امیدواریم که هر چه سریعتر ۲ بانده شدن این محور در دستور کار قرار گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1206389

مهمترین اخبار ایران و جهان: