نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 19:10

برنامه جامع فرهنگی شهرستان دشتی تدوین شد

بوشهر- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتی از تدوین برنامه جامع فرهنگی با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رستمی عصر سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران و دغدغه مندان حوزه فرهنگی با اشاره به اقدامات چهار ماه این ستاد اظهار داشت: برخی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی فراتر از انتظار بودند و در حوزه عفاف و حجاب پای کار بودند ولی برخی از ادارات هم هنوز نتوانستند انتظارات ما را برآورده کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتی با بیان اینکه مطالبه از مسئولین در دستور کار است؛ افزود: فعالین عرصه عفاف و حجاب در سطح شهرستان تقدیر می‌شود.

حجت الاسلام رستمی به فضای اتحاد و همدلی در بین مسئولین اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر اتحاد و همدلی خوبی بین مسئولین شهرستان قرار دارد ولی برخی افراد تلاش دارند این فضا را ملتهب کنند.

وی تصریح کرد: امام جمعه شهرستان از وضعیت کنونی که برخی افراد علم تفرقه‌افکنی ایجاد کرده‌اند بشدت گلایه مند هستند. رستمی تصریح کرد: حجت الاسلام زاهد دوست تلاش دارد بین نیروهای انقلابی وحدت و انسجام ایجاد کند و تاکنون نیز تلاش‌های زیادی در این زمینه داشته‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتی از تدوین برنامه جامع فرهنگی با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان خبر داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200745

مهمترین اخبار ایران و جهان: