نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 18:58

فعالیت ۱۵۰ نفر از دختران استان در رویداد دختران حاج قاسم در همدان

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان از شرکت ۱۵۰ نفر از دختران استان همدان در رویداد دختران حاج قاسم در این استان به مدت دو روز خبر داد.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رویداد دختران حاج قاسم در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در استان همدان با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و سازمان تبلیغات اسلامی همدان در حال برگزاری است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان افزود: این رویداد با حضور و مشارکت ۱۵۰ نفر از دختران نوجوان دانش آموز کار خودش را از روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز خواهد کرد. وی بیان کرد: البته رویداد در از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه شروع به کار کرده است.

نظیری تصریح کرد: بخش اول رویداد دوره مجازی بوده که به شرکت کنندگان در قالب آموزش‌های مجازی با فرآیند بوم نویسی و شناسایی مسائل آشنا شدند و در گام حضوری اشکالات خودشان را در فرایند چند مسئله شناسی و بوم نویسی و تدبیر راهکارهای مناسب جهت حل مسائل ادامه خواهند داد.

وی افزود: در طول برگزاری رویداد حضوری که از چهارشنبه ۲۰ ر اردیبهشت ماه تا جمعه ۲۲ اردیبهشت ادامه خواهد داشت این دختران نوجوان باید یک عملیاتی را در سطح شهر دنبال کنند و آنچه را که در فرایند بوم نویسی و طراحی عملیات آموزش دیدند در یک عملیات واقعی تمرین کنند و نتایج عملیات را در فضای گفتگو و مباحثه‌ای که بین خودشان و در جمع اساتید خواهند داشت به اشتراک بگذارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان عنوان کرد: هدف اصلی از برگزاری رویداد حاج قاسم این است که جمعی از دختران نخبه ما با کنشگری‌های اجتماعی و راهکارهای شناسایی مسئله و طراحی عملیات‌های فرهنگی آشنایی داشته باشند و هر کدام در بازگشتشان به شهرستان خود که به صورت تیمی در این رویداد شرکت کردند عهده دار طراحی الگوهای راهبری اجتماعی و عملیات‌های فرهنگی اجتماعی در حوزه دختران نوجوان در شهرستان خودشان باشند.

وی با بیان اینکه که از همه شهرستان‌های استان گروه‌های شرکت کننده را در این رویداد داریم تصریح کرد: به مدت دو روز این گروه‌ها با همکاری حوزه علمیه خواهران در مدرسه علمیه فدک دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1203201

مهمترین اخبار ایران و جهان: