نیوز سیتی!
19 خرداد 1402 - 11:30

اکران فیلم سینمایی «مصلحت» در همدان

همدان- مدیر باشگاه هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان از اکران فیلم سینمایی «مصلحت» در همدان خبر داد.

جواد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر از اکران اختصاصی فیلم سینمایی «مصلحت» با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی در همدان خبر داد و گفت: فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه در پردیس سینمای مهر قدس خیابان بوعلی در روز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه از ساعت ۲۰ اکران خواهد شد.

مدیر باشگاه هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به آدرس ghisheh7. ir مراجعه کنند.

«مصلحت» اولین ساخته سینمایی حسین دارابی است که برای ساخت آن دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم‌اول را در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد و پس از آن، این اثر به مدت ۳ سال توقیف شد.

فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، نازنین فراهانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهی‌بانو ذوالقدر و… ترکیب بازیگران اصلی «مصلحت» را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان این فیلم که به موضوعی افشاگرانه در اوایل دهه ۶۰ می‌پردازد، آمده است: «پسر یکی از مقامات عالی‌رتبه کشور در یکی از درگیری‌ها مقابل دانشگاه تهران مرتکب قتل می‌شود، اما پیوند خانوادگی و مصلحت سیاسی کشور، این پرونده مشکوک و پُر رمز و راز را وارد موازنه‌ای پیچیده و سخت می‌کند…»

منبع: مهر
شناسه خبر: 1272545

مهمترین اخبار ایران و جهان: