نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 09:21

ویترین جامعه اسلامی حجاب است

دهاقان _ فرماندار دهاقان گفت: ویترین جامعه اسلامی حجاب است و دشمنان آن را مورد هدف قرار داده و پایه‌های جامعه را مورد هجمه قرار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جمشیدیان شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دهاقان که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ایران یک انقلاب اسلامی و تفکری بود و در مقایسه با سایر انقلاب‌ها که کارگری بودند، متفاوت است.

وی افزود: برخی انقلاب را خارج از چارچوب اسلام می‌دانستند و حتی مخالف اقتصاد اسلامی بودند چرا که دشمنان ما در خارج و داخل کشور مدافع تفکراتی غیر اسلامی هستند.

فرماندار دهاقان تصریح کرد: در هر دوره که تفکر انقلابی حاکم شد کشور پیشرفت کرد و بلعکس، در این ۴۰ سال ایران در حوزه نظامی پیشرفت داشت و این حوزه را بعد از امام راحل، مقام معظم رهبری مدیریت کردند و سعی امروز دشمنان ما نابودی انقلاب اسلامی است.

ما در انقلاب اسلامی بن بست نداریم

وی با بیان اینکه ما در انقلاب بن بست نداریم، عنوان کرد: برخی بدون توجه به قشر مستضعف، به دنبال توسعه هستند، اما باید توجه داشت که شعارهای اغتشاشات اخیر معیشتی نبود و بدترین توهین‌ها به موضوعاتی که حرمت بودند را هدف قرار دادند.

جمشیدیان افزود: گفتمان انقلاب ایران، اسلامی است، ویترین جامعه اسلامی حجاب است و دشمنان آن را مورد هدف قرار دادند و پایه‌های جامعه را مورد هجمه قرار دادند.

وی اعلام کرد: مادران به عنوان مدیر خانه محسوب می‌شوند و نقش مؤثری را در تربیت فرزندان ایفا می‌کنند به همین سبب دشمنان، مادران جامعه را مورد هدف قرار داده‌اند.

فرماندار شهرستان دهاقان اذعان کرد: چرا انقلاب تفکری برای دشمنان مهم است؟؛ زیرا با اسلام مخالف هستند و قطعاً خدمت در نظام جمهوری اسلامی، رضایت الهی و مردم را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیرو سفر نماینده رئیس‌جمهور به شهرستان، همه ادارات مصوبات و مطالبات را پیگیری کنند و در صورت بروز مشکل با مدیر کل هماهنگی کنند زیرا مسئولان باید از ما مطالبه گری کنند.

جمشیدیان انتخابات پیش روی را مسئله حیاتی و مهم جامعه برشمرد و اعلام کرد: انتخابات بزرگترین اتفاق و هدف اصلی دشمن است و همه باید تلاش نمایند تا مشارکت باشکوه مردمی حاصل شود و همه مسئولان اقدامات را به مردم ارائه دهند.

وی گفت: قطعاً اگر مردم متوجه تلاش جهادی مسئولان شوند مشارکت باشکوهی خواهند داشت و باید فضای ناامیدی در سطح جامعه رفع شود، هم‌چنین مسئولان برخورد مناسبی با ارباب رجوع داشته باشند و قانون را اجرا کنند زیرا رفتار نامناسب با مردم در شأن مسئولان انقلابی نیست.

تحقق ۴۰ درصد از مصوبات سفر استاندار به دهاقان

فرماندار دهاقان بین تهیه مسکن و ازدواج رابطه مستقیمی دانست و مطرح کرد: قانون جهش مسکن دست را برای خانه دار شدن مردم باز گذاشته است حتی به روستاها ویژه نگاه کنید تا مشکل مسکن رفع شود، بخشدارها و دهیارها این موضوع را پیگیری کنند زیرا در دولت فعلی تلاش و اهتمام ویژه در راستای رفع مشکلات قشر ضعیف جامعه شده است.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۴۰ درصد مصوبات سفر استاندار اصفهان به شهرستان دهاقان محقق شده است و در راستای منابع تبصره شانزده همه پرونده‌ها تعیین تکلیف شود تا در سال جاری تبصره ۱۶ رشد دویست درصدی داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1254145

مهمترین اخبار ایران و جهان: