نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 07:38

رئیس سازمان زندان‌ها در شیراز؛ عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهید دوران دفاع مقدس

غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها که شب گذشته به منظور بازدیدهای میدانی و پیگیری امور اداری به استان فارس و شهر شیراز سفر کرده است در آغاز سفر استانی خود به فارس در گلزار شهدای شیراز حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامعلی محمدی باحضور در گلزار شهدای شیراز با قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار شهدای استان، به مقام شامخ شهدای معزز ادای احترام کرد و با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاقی دوباره داشت.

معاونین و مدیران ستادی و استانی نیز رئیس سازمان زندان‌ها را در آئین عطرافشانی گلزار شهدا همراهی کردند.

رئیس سازمان زندان‌ها در بدو ورود به فارس در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب مورد استقبال رئیس‌کل دادگستری و دادستان این استان قرار گرفت.

محمدی که سفر خود را از شب گذشته، 2 خردادماه آغاز کرده است امروز بازدید میدانی و برنامه‌های کاری خود در استان فارس را پیگیری خواهد کرد.

دیدار رئیس سازمان زندان‌ها با خانواده  شهید دوران دفاع مقدس 

 محمدی به رسم سفرهای استانی خود و دیدار با خانواده شهدا شب گذشته نیز در منزل شهید پوردلیر از شهدای دفاع مقدس حاضر شد و یاد و خاطره این شهید معزز را گرامی داشت. 
 
رئیس سازمان زندان‌ها که در جمع همسر و فرزند این شهید حضور داشت، با تقدیر از مقام آنان گفت: وظیفه خودم می‌دانم که در سفرهای استانی به دیدار خانواده شهدا بروم و این دیدار را توفیقی برای خودم می‌دانم. بی‌شک ما هرچه داریم از برکت خون شهداست.  

در این دیدار صمیمی همسر شهید پوردلیر به خاطره‌گویی از همسر معزز خود پرداخت.  

لازم به ذکر است که فرزند و یادگار این شهید بزرگوار دوران دفاع مقدس از کارکنان شاغل در اداره‌کل زندان‌های استان فارس است. 

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1234589

مهمترین اخبار ایران و جهان: