نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 16:19

دبیرکل جمعیت وفاداران: جریان انقلاب با یک لیست واحد تحت عنوان شورای ائتلاف وارد انتخابات خواهد شد

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای انقلابی در هر شرایطی منافع عمومی را ترجیح خواهند داد و بدون شک با یک لیست واحد تحت عنوان شورای ائتلاف در انتخابات ورود خواهند کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، نهصدونوزدهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

این جلسه به صورت مجازی برای دبیران تمامی استان ها برقرار بود و برخی از دبیران استان ها نیز در آن به صورت برخط حضور داشتند.  

در ابتدای جلسه بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: اصلاح طلبان در این دوره با سوء استفاده از موضوعات فرهنگی و اقتصادی در صدد دوقطبی کردن جامعه هستند.

وی در ادامه گفت: آن‌ها سعی دارند با فرار از پاسخگویی نسبت به عملکرد خود در چهار دهه گذشته همه مشکلات را به جریان انقلابی نسبت دهند و برای این هدف خود، ضعف دولت در برخی مسائل خصوصا کنترل قیمت ها را دست مایه قرار می‌دهند و اینجاست که باید به دولت یادآوری کرد هزینه نتیجه عملکرد شما را جریان انقلابی خواهد داد لذا لازم است دولت با برنامه ریزی دقیق تر گرانی ها را کنترل کند.

بوربور خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی در هر شرایطی منافع عمومی را ترجیح خواهند داد و بدون شک با یک لیست واحد تحت عنوان شورای ائتلاف در انتخابات ورود خواهند کرد. البته تجربه نشان داده اصلاح طلبان انتخابات را صرفا در رأی آوردن خودشان معنی می‌کنند و چنانچه رای نیاورند انتخابات را غیردموکراتیک و مهندسی شده می‌دانند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به وحدت یک پارچه جریان اصول گرایی گفت: از هم اکنون تمام کسانی که خودرا در جبهه اصولگرایی می‌بینند بدانند همه باید زیر پرچم ائتلاف باشیم و هر گونه تکروی به معنی حذف از لیست اصولگرایی خواهد بود.

وی گفت: تجربه ائتلاف در فتنه سال گذشته نشان داد  اگر همسویی مجلس و دولت نبود آن فتنه به آسانی قابل جمع شدن نبود و این همسویی و هماهنگی دولت و مجلس نتیجه زحمات ائتلاف است که تجربه ی گران بهایی ست و باید نقشه راه آینده باشد. 

بوربور در پایان گفت: انتخابات امسال سرنوشت ساز خواهد بود چراکه از یک طرف دشمنان خارجی به چگونگی حضور مردم درصحنه سیاسی کشور چشم دوخته‌اند و از طرف دیگر در داخل نیز منافقین و ضدانقلاب به شدت امید به همراهی نکردن مردم دارند اما تجربه ۴۰ ساله ثابت کرده مردم همیشه پای نظام ورهبری ایستاده‌اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1233745

مهمترین اخبار ایران و جهان: