نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 17:46

معاون مالی و عامل خزانه‌دار مرکز اداری مالی دانشگاه آزاد منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد طی حکمی، معاون مالی و عامل خزانه‌دار مرکز اداری مالی و پشتیبانی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر محمدرضا ایمانی گله‌پردسری را به عنوان معاون مالی و عامل خزانه‌دار مرکز اداری مالی و پشتیبانی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدرضا ایمانی گله‌پردسری

با سلام

بنا به پیشنهاد معاون محترم توسعه و مدیریت منابع و خزانه‌دار محترم دانشگاه و با عنایت به مراتب تعهد و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «معاون مالی و عامل خزانه‌دار مرکز اداری مالی و پشتیبانی سازمان مرکزی» منصوب می شوید.

از جناب‌عالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه اهتمام ورزید. لازم است موارد مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه، بسته های کاری و راه‌کنش و اقدامات مرتبط مدنظر قرار گیرد.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و نیز اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق و مؤید باشید.

محمدمهدی طهرانچی

منبع: مهر
شناسه خبر: 961301

مهمترین اخبار ایران و جهان: