نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 14:14

دانش افزایی در حوزه نماز و مهدویت از اولویت فعالیت‌های ستاد اقامه نماز گلستان است

مسئول ستاد اقامه نماز گلستان گفت: یکی از تکالیفی که استانداری برما محول کرده دانش افزایی حوزه نماز و مهدویت در گلستان بوده که در راس فعالیت های ما قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر قاسم محمدی ظهر امروز در هفتمین اجلاس استانی نماز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اظهار کرد: استاندار گلستان سه تکلیف مهم بر ستاد اقامه نماز استان محول کرده که شامل دانش افزایی حوزه نماز و مهدویت، فعالیت تحقیقی و پژوهشی و تدوین سند پنج ساله اقامه نماز استان و ساماندهی نمازخانه ها و سرویس بهداشتی های بین راهی در مسیر جاده بین المللی گلستان به مشهد مقدس است.

وی تصریح کرد: در حوزه دانش افزایی و مهدویت، سرلوحه کار ما آموزش فرزندان و نسل جدید بوده و تلاش داریم تا ۴۲ هزار دانش آموز و ۲۴ هزار معلم استانی را آموزش دهیم.

مسئول ستاد اقامه نماز گلستان خاطرنشان کرد: دوره های تخصصی نماز با رویکرد شیوه های فنی و نوین دعوت به نماز به خانواده ها و والدین دانش آموزان در مدارس، معلمان و دانش آموزان برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه های پنج ساله ادارات کل استان گلستان و ادارات تابع شهرستان های آنها در حوزه ستاد اقامه نماز  برای کارمندان و خانواده های آنها و ارباب رجوع تدوین شده و در نخستین شورای اقامه نماز استان به تفکیک به هر دستگاه اجرایی به صورت مکتوب ابلاغ می شود.

محمدی گفت: معرفت شناسی فرزندان و نسل جدید، معلمان و کارمندان در حوزه مهدویت نیز جزو فعالیت های ستاد اقامه نماز بوده و در این راستا نیاز به حمایت مدیران دستگاه های اجرایی داریم.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 960389

مهمترین اخبار ایران و جهان: