نیوز سیتی!
30 دی 1401 - 19:55

فردا سرپرست شهرداری مشهد انتخاب می‌شود

سرپرست جدید شهرداری مشهد که قرار بود امروز در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر مشخص شود به دلیل نرسیدن تعداد اعضای شورای شهر به حد نصاب به فردا موکول شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، با ابلاغ دستگاه قضائی حکم سید عبدالله ارجائی به عنوان شهردار مشهد، از روز پنجشنبه تعلیق شد و بر اساس این حکم ،تا زمان برگزاری دادگاه و رسیدگی به تخلفات دو کارمند شهرداری و صدور حکم نهایی، ارجائی از حضور در محل کارش یعنی ساختمان شهرداری مشهد واقع در میدان شهدا منع شده است.

سرپرست جدید شهرداری مشهد که قرار بود امروز در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر مشخص شود، با حضور ۱۰ عضو از اعضای شورا برگزار شد و دستور کار به امضای ۹ نفر رسید و یک نفر نیز امضا نکرد، لذا جلسه امروز به حد نصاب نرسیده و جمع بندی صورت نگرفت.

بر اساس اعلام روابط عمومی شورای شهر مشهد، جلسه امروز برای انتخاب سرپرست شهرداری مشهد یک‌ جلسه هم اندیشی بوده است و فردا جلسه فوق‌العاده تشکیل و تصمیم گیری خواهد شد. شایعه‌ای که امروز مطرح شده است که افراد غائب در جلسه می‌خواهند اتفاقی را رقم بزنند که سرپرست شهرداری مشهد انتخاب نشود کذب است و این جلسه مثل سایر جلسات بود و بعضی از افراد غائب بودند. 

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 987345

مهمترین اخبار ایران و جهان: