نیوز سیتی!
29 دی 1401 - 13:12

دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان: مسئولان زمینه تحریم سازما‌ن‌های واقعی تروریستی اروپایی را فراهم کنند

دبیر کل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران مهم ترین نهاد ضد تروریست در دنیا است، گفت: مسئولان زمینه تحریم سازمان‌های واقعی تروریستی اروپایی را فراهم کنند.

محمد مهدی نوینی فرد دبیر کل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران  از سوی دشمنان، اوج مخالفت آن‌ها با مردم و نظام جمهوری اسلامی را نشان داد و این حرکت سخیف نشانه شکست کشورهای غربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ ترکیبی اخیرعلیه جمهوری اسلامی ایران است‌.

وی افزود: از دستگاه دیپلماسی کشور و مسئولان ذی‌ربط تقاضا داریم ضمن محکوم کردن چنین اقداماتی، زمینه را برای تحریم سازمان‌های واقعی تروریستی در آمریکا و اروپا را فراهم کنند. این تحریم ها و اقدامات در گذشته هم نشان داده نه تنها خللی در اراده و فعالیت‌های موثر سپاه پاسداران ندارد بلکه این نهاد مردمی مثل گذشته راه و فعالیتش  را پر قدرت ادامه خواهد داد.

دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: سپاه مهمترین نهاد مردمی ضدتروریست در دنیاست و فعالیتش که بر مبنای مقابله با گروه‌های تکفیری و تروریستی بوده نیز گواه این ادعاست و از مسئولان تقاضا داریم زمینه تحریم سازمان های واقعی تروریستی اروپایی را فراهم کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 985901

مهمترین اخبار ایران و جهان: