نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 18:50

افتتاح و کلنگ زنی از ۴۶ پروژه دهه فجر در طرقبه شاندیز

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۴۶ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۳۸ میلیارد و ۴۰۱ میلیون تومان در شهرستان طرقبه شاندیز افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، حمید رضا ضیائی رحیمیان در نشست خبری خود با خبرنگاران که عصر امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری طرقبه شاندیز برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر، ۴۶ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۳۸ میلیارد و ۴۰۱ میلیون تومان در سطح شهرستان طرقبه شاندیز افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه از این مبلغ اعتبار حدود ۱۳۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان مربوط به اعتبارات دولتی و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هم سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات بانکی است، تصریح کرد:  این پروژه ها مربوط به بخش های صنعت و معدن، خدمات شهری و روستایی، حمل و نقل عمومی، آموزش و پرورش، کشاورزی و بهداشت و درمان است.

فرماندار طرقبه شاندیز با اشاره به اینکه ۴ پروژه در حوزه صنعت و معدن، ۱۴ پروژه با اعتبار ۱۲۴ میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان در بخش عمران و خدمات شهری و ۱۷ پروژه نیز در حوزه عمرانی و خدمات روستایی با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون تومان می باشد، افزود: در حوزه کشاورزی و دام ۴ پروژه و  در بخش حمل و نقل نیز ۳ پروژه داریم، همچنین یک پروزه در حوزه امداد و نجات و یک پروژه نیز در بخش بهداشت و درمان است.

رحیمیان با بیان اینکه تعداد ۴۲  پروژه با اعتبار ۱۹۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قابل افتتاح است، بیان کرد: تعداد ۴ پروژه با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

وی افتتاح ۲ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی توس با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان، توسعه و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهر طرقبه با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان و توسعه و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شاندیز با خرید ۶ دستگاه اتوبوس با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان را جزء پروژه های شاخص شهرستان برشمرد.

فرماندار طرقبه شاندیز با اشاره به افتتاح یک دبیرستان ۱۰ کلاسه در شهر طرقبه، بیان کرد: افتتاح پایگاه اورژانس جاده گلستان شهر طرقبه با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان و افتتاح  نمایندگی جمعیت هلال احمر در شاندیز با اعتبار یک میلیارد تومان و کلنگ زنی یک مجتمع خدمات رفاهی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان از پروژه های شاخص ایام دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/۷۰۰۷۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1010945

مهمترین اخبار ایران و جهان: