نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 11:37

پیام تبریک جمعیت جانبازان انقلاب کرمان به‌مناسبت چهل‌وچهارمین «فجر پیروزی»

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان کرمان در پیامی دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در این پیام آمده است:

حادثه بیست‌ودوم بهمن و پیروزی انقلاب پایان تحقیر ملت ایران بود .امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

خداوند منان را شاکر و سپاسگزاریم که به ما توفیقی عطا کرد تا در طلیعه چهل‌وچهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی قدردان نعمات و عطایای بی‌کرانش باشیم و بتوانیم در سایه‌سار ولایت و رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حیات طیبه این شجره مقدس را به نظاره بنشینیم.

اینک که عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر گیتی موجبات شادی و عزت همه آزادی‌خواهان و ظلم‌ستیزان را فراهم کرده است و نور امید را در دل‌های مظلومان گیتی تابیده، بر خود لازم می‌دانیم همگام با قاطبه ملت ایران اسلامی و هم‌راستا با بیانیه گام دوم انقلاب قدم‌های موثری در عملیاتی کردن این منشور کامل و جامع برداریم و امیدمان را به فرداهای روشن و آینده‌ای سرشار از نور و امید بدوزیم.

 جوانان و نخبگان این مرزوبوم با پیشرفت‌ها و توسعه‌های علمی، فنی، فرهنگی و ... توانسته‌اند به دنیا ثابت کنند که خواستن توانستن است و تحریم‌ها هیچ اثری بر اراده خلل ناپذیر ملت ایران نداشته و دست یافتن به توسعه و پیشرفت و افق‌های روشن دور از دسترس نخواهد بود.

 جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان کرمان ضمن سلام و درود به روح پرفتوح کلیه شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی اعم از دوران رژیم ستمشاهی و دفاع مقدس و با گرامیداشت نام و یاد سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم عزیز همسو با مردم شهید پرور دیار کریمان ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره) و تقید به منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) طلوع فجر را تبریک عرض کرده و امید داریم که در این رهگذر با ثبات قدم و اراده‌ای فولادین در راه تعالی این نظام مثمر ثمر واقع گردیم.

سایه مقام عظمای ولایت مستدام باد.

مهدی محبان دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان کرمان

منبع: فارس
شناسه خبر: 1012345

مهمترین اخبار ایران و جهان: